torsdag den 30. august 2012

OOTD



Så får I lige et Outfit Of The Day! I dag har jeg haft mælkedrengbukser fra gina tricot på, en hvid t-shirt fra h&m, nike AF1 og åbenbart(?) nike strømper! Jeg har også haft en cardigan fra bikbok på, men den var altså røget af! 
Billederne er taget i køkkenet fordi jeg var ved at bage, har lige taget småkagerne ud af ovnen! Når man er lækkersulten er der ikke andet for end at bage! jeg har forsømt bloggen lidt, fordi jeg har været syg! Intet alvorligt, bare en god omgang forkølelse! Er på vej op mod toppen igen! 

På skolefronten er der intet spændende.. Vi har en helvedes masse lektier og afleveringer og det er svært når man er syg! Og så kan jeg lige konstatere, at oltidskundskab er mit absolutte hadefag! De fylder os med alt muligt om, at Zeus spiste sin søn og fødte ham igen ud af panden.. Hvem tror på det? 

2 kommentarer:

Olga sagde ...

Fint, simpelt outfit :-)

www.mesmerizedbyme.dk

Katrine Anna sagde ...

Tak :-)

/Katrine Anna